Učení prožitkem

Kniha si klade za cíl srozumitelně vysvětlit, jak cíleně zařadit do výchovy a vzdělávání vlastní prožitek. Nabízí lidem z nejrůznějších oborů, školství, volnočasových aktivit i firemního prostředí univerzální principy, které jim pomohou vytvářet a realizovat vlastní zážitkové kurzy a pracovat s jejich rozvojovým potenciálem. Představuje ucelenou metodiku, jak pomocí her a dalších programových prostředků učit tak, aby to všechny bavilo a mělo smysl. Text je co nejkonkrétnější v přenosu metodických úvah do praxe. Je věnován všem, kterým záleží na tom, aby výchova a vzdělání bylo užitečné, zaměřené na praktické dovednosti, směřující k aktivnímu, zodpovědnému a svobodnému jednání a aby vedlo k rozvoji silných jedinců, k budování zdravých komunit a smysluplnému podnikání.

Zakoupíte u autorky Petry Drahanské na https://uceniprozitkem.cz/

O čem kniha je

  • podle čeho se rozhodnout, jestli se vůbec pouštět do učení prožitkem
  • na co se ptát zadavatele nebo na co si sám zodpovědět při přípravě zážitkového programu
  • jak si stanovit dobrý záměr a dojít ke klíčovým tématům a cílům kurzu
  • jak správně vybrat, vymyslet a upravit vhodné programové prostředky
  • jak propojit hry a aktivity s teoretickými poznatky, jak je využít při tréninku konkrétních dovedností nebo jak vytvořit prostor k formulaci vlastních postojů jednotlivců
  • jak hry a aktivity následně vytěžit v reflexi tak, aby se staly zdrojem učení
  • jak povýšit základní princip učení prožitkem pomocí dramaturgie na umění
  • jak co nejvíce motivovat a zapojovat své účastníky
  • jak u sebe předcházet syndromu vyhoření, být tvořivý a neopakovat stále dokola to samé
  • jak reagovat na nečekané situace, být v pohodě a nebát se toho, s čím přijde skupina
  • jak se společně bavit a přitom se rozvíjet
  • jak učit prožitkem

Okomentovat

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *